Wednesday, September 9, 2009

Varza rosie pane

 

 

DSCF6698s_wm (Large) 

Cum am facut varza calita si mi-a ramas mai mult de jumatate, fiind prea groasa sa o pot cali, am decis ca merita incercat sa fac ceva cu ele. Dupa ce am fiert-o, am taiat grob resturile mai subtiri , iar partile mai groase le-am taiat felii si le-am facut pane.

Ideea am preluat-o de la BD, de  pe culinar si desi n-am fost prea convinsa, am zis ca merita incercat, altfel oricum le-as fi aruncat.

 

DSCF6686s_wm (Large)

 

Am folosit 2 oua, faina, pesmet, ulei pentru prajit, sare, piper.

 

DSCF6689s_wm (Large)

 

Am batut ouale cu sare si piper, am trecut feliile de varza fiarta prin faina, amestecul de ou si apoi prin pesmet

 

DSCF6690s_wm (Large)

 

si le-am prajit in ulei incins, pana s-au rumenit bine.

 

DSCF6691s_wm (Large)

 

Au fost neasteptat de bune, seamana la gust cu conopida pane, m-a facut sa-mi para rau ca nu m-am gandit sa fac asta pana acum. Cu siguranta o sa fac de fiecare data de cate ori voi face varza.

 

DSCF6708s_wm (Large)

 

BD, merci pentru idee.

0 comments:

Post a Comment