Friday, January 8, 2010

Gratin de cartofi cu oua si carnati

 

DSCF8024s_wm (Large)

 

Desi nu e un fel pe care sa-l pregatesti la o masa festiva, daca asta a dorit copilul pentru revelion, asta i-am facut. 

 

Am folosit : 5 carofi , 2 carnati, 3 oua, 300 ml lapte, 200 ml smantana, 150 g cascaval gouda, sare, piper, unt pentru uns vasul.

 

Am fiert ouale tari.

 

Am curatat cartofii de coaja, i-am spalat si i-am taiat felii cat mai subtiri. Le-am pus la fiert la foc potrivit, in lapte cat sa-i acopere. Nu se tin mult la fiert, doar cat sunt aproape fierti,  altfel cartofii sa sfarama.

 

DSCF7985s_wm (Large)

 

Am taiat carnatii feliute si le-am prajit in ulei incins. I-am scos si i-am pus la scurs.

 

DSCF7986s_wm (Large)

 

Cand cartofii s-au fiert, am uns un vas rezistent la cuptor cu unt, si asezat straturi alternative din toate ingredientele, astfel:

 

DSCF7987s_wm (Large)

 

Un strat de cartofi, un strat de cascaval, putina sare si piper, un alt strat de cartofi.

 

DSCF7989s_wm (Large)

 

Un strat de felii de oua fierte,  un strat de carnati , un strat de cartofi.

 DSCF7990s_wm (Large)    

Am continuat cu straturile in aceiasi ordine si am incheiat cu un strat de cartofi, peste care am pus cascaval ras , iar deasupra am turnat 200 ml smantana.

 

L-am copt la 180-200 g cca 40 minute. 

 

DSCF8024s_wm (Large)

3 comments:

yafa said...

Scumpica te asteapta o leapsa la mine, pup mare

Narnia said...

Multumesc mult, draga mea. Am vazut leapsa de doua zile, dar am tot amanat sa o preiau, am fost ocupaat cu altele si n-am gasit vreme de ea. o sa incerc sa raspuns astazi sau maine. :)

Paradis said...

Buna Narnia.Am trecut pe la tine sa-ti spun sorry,PENTRU CA am vazut ca mi-ai lasat un comment,si cel mic si nazdravan mi-a sters mesajul inainte de-al citi.Poate treci sa-l lasi inapoi.O seara frumoasa.

Post a Comment