Sunday, April 11, 2010

Meniu de Pasti 2010

DSC_0663s_wm (Medium)

 

Cu intarziere de o saptamana, reusesc in sfarsit sa postez meniul de Pasti de anul acesta. Pentru noi masa de Pasti nu este niciodata una traditionala, deoarece nici unul dintre noi nu mananca miel sau oaie si foarte rar gustam cate un preparat care contine astfel de carne.

Astfel incat, de fiecare data,  pregatesc in general ceea ce stiu ca place fiecaruia si in special ceea ce  imi  cer baietii.

 

Din pacate nu am prea multe poze, decat cateva cu produsul finit, care oricum nu sunt grozave, va prezint scuze pentru asta. Multe dintre retete sunt deja postate deja, am sa inserez link-ul,  iar la retetele noi nu am poze pas cu pas, dar am sa explic despre ce este vorba.

 

DSC_0656s_wm (Medium)

 

Oua colorate

Salata de vinete cu ardei copti

Rulouri de tortillas umplute cu pasta de sunca afumata

Cubulete cu branza ( dupa reteta de chec cu branza )

Brioche cu branza si salam afumat
Brioche cu branza si verdeata

Oua umplute cu pasta de sunca afumata

 plus, desigur, branza gruyere elvetiana, rosii chery, masline, salata verde etc.

Brioche din piept de pui umplute cu ou

DSC_0689s_wm (Medium)

 

Mititei – de data asta am respectat reteta, avand toate ingredientele

Piept de pui la gratar cu sos de piper

Garnituri de cartofi prajiti si legume asortate

Cozonac moldovenesc cu nuca si stafide

Cozonac ardelenesc cu mac

 

Am sa detaliez putin, acolo unde nu exista deja o reteta postata si unde cred ca este nevoie de explicatii.

Rulourile  din tortillas le-am facut simplu, am uns cateva tortillas cu un strat mai gros de pasta de sunca afumata ( reteta de la ouale umplute ), am rulat strans si am taiat felii de cca 1,5 cm grosime.

 

DSC_0645s_wm (Medium)

 

  • Pentru cubuletele cu branza am folosit reteta de chec cu branza, cantitate dubla, si am procedat in felul urmator:

O parte mai mare din compozitie am amestecat-o cu mai multa telemea ( in cazul meu feta ) decat prevedea reteta si am copt-o intr-o tava joasa si lata, astfel incat sa o pot taia cubulete, ci nu felii.

 

DSC_0649s_wm (Medium)

 

Compozitia ramasa am impartit-o in doua si am folosit-o pentru  briochele cu branza si salam afumat si brioche cu branza si veredata.

 

DSC_0608s_wm (Medium)

 

DSC_0609s_wm (Medium)      

Cozonacul cu mac nu l-am postat, e o reteta luata de pe internet care nu mi-a placut in mod deosebit, asa ca am sa astept momentul cand am sa gasesc o reteta care sa-mi placa si am sa postez atunci. Nu am decat o poza pe care mi-a facut-o copilul in timpul pregatirii.

 

DSC_0619s_wm (Medium)

 

Cam asta a fost tot, mai mult decat suficient pentru trei persoane, deoarece am fost doar noi, fara oaspeti. Din pacate a plouat si nu am putut iesi undeva la aer, dar ne-am multumit cu cateva filme si putina relaxare. :)

23 comments:

nicoleta said...

Cristos a inviat!
Numai bunatati! Super ouale in degrade...le-am vazut si pe aici.
Ciao ..o zi buna!

Narnia said...

Adevarat a inviat!
Eu le cumpar in fiecare, chiar daca vopsesc si eu acasa, imi place jocul de culori. Anul trecut vopseaua pe care au folosit-o a fost sidefata, ouale aratau foarte delicat, anul asta ... parca s-a simtit criza, nimic nu a mai aratat la fel de ingrijit, din pacate.
O zi buna si tie si o saptamana grozava! :)

madeineu said...

Foarte fain arata totul:). Nu toata lumea mananca miel, de fapt nici noi, dar cred ca in final e important sa te aduni cu familia, in asta consta sarbatoarea. Briosele acelea arata f apetisante, numai bune de revista.
O saptamana excelenta
Cristina

Narnia said...

Multumesc mult, Cristina!
Asa cred si eu, cel mai frumos mod de a sarbatori ceva este a fii langa oamenii dragi, restul sunt amanunte. :)
O saptamana faina iti doresc si eu. :)

Miha said...

Foarte frumos si apetisant!

Nici noi n-am mancat...traditional.

yafa said...

Coucou...foarte frumos ai preparat totul, imi plac mult outele, si la noi sunt, anul asta au fost la mine in vizita sidefatele ;) , anul trecut nu mai ajunsesem sa iau.

Important ca ati petrecut sanatosi si linistiti, ca v-ati odihnit si ca ati fost impreuna, dar sa stii ca nu-mi vine sa cred ca nu ai facut tu cozonac din ala made Narnia, ca sa-mi arunci si mie o bucatica.
Te pupicesc cu drag

yafa said...

Acum am vazut ca ai facuttttttttt, dar nu de ajuns....;)

geta said...

briosele sunt super!ai niste premii la mine,te rog sa le ridici,le ofer cu mare placere!

nely said...

Multe preparate delicioase!Asa cum a spus si Madeineu: numai bune de revista! FELICITARI!

MONONOKE KITCHEN said...

Ua, ce de frumuseti adunate la un loc!

Narnia said...

Miha, ti-am vazut meniul de pasti, netraditional, dar super fain. :)) Cui ii mai trebuie traditional cu atate bunatati pe care l-ai pregatit ?

Narnia said...

Te pup, yafa, multumesc frumos. Meniul meu a fost destul de simplu, ce ai facut tu a fost muuuult mai complex si mai exotic. As fi incercat si eu, dar ai mei nu ar gusta daca e vorba de miel/oaie, deci mi s-ar parea inutil
Haha, cum sa crezi ca as rata ocazia sa fac cozonac ? :)))) Nu fac prea des, dar de Craciun si de Pasti e regula, trebuie sa se intample ceva deosebit sa nu fac.

Daca stiam ca vrei, zau ca faceam mai mult si-ti aruncam, dar trebuie sa spun ca ici cu pasca ta cu ciocolata nu mi-e rusine, daca stiam eu ca stii sa faci asa ceva, te luam la intrebari inainte de Pasti. :)))
Te pup cu drag.

Narnia said...

Multumesc frumos, Geta. :) Le-am ridicat si am sa le postez in curand.

Narnia said...

Nely, multumesc mult. Cele mai multe dintre preparate, cu exceptia cozonacilor, sunt foarte simplu de facut, sunt retete care pot fi facute cu usurinta si de un incepatori in ale bucatariei. Micii sunt singurii care necesita o durata mai lunga de preparare, dar ca metoda si ei se prepara foarte simplu. :)

Narnia said...

Mononoke daca te prindeam mai devreme, te invitam sa le gusti. :))) Nu-i tarziu insa, cine stie, lumea e mica, poate vom avea ocazia alta data. :)
Un week-end fain!

Livia said...

Foarte bine arata tot ce-ai pregatit, ouale in degrade sunt deosebite! Am un premiu pt tine!

nely said...

Pentru acest blog apreciat si urmarit cu mare drag, te asteapta premii la mine pe blog. O zi cat mai insorita sa ai!

sarah said...

totul arata foarte bine.felicitarile mele sincere.imi place in mod special cum ai colorat ouale.o zi minunata iti doresc

Narnia said...

Multumesc frumos, livia! premiile le-am ridicat, le postez imediat. :)

Narnia said...

Multumesc mult, Nely. Ma bucur ca iti place blogul si ca il urmaresti. iti doresc si eu o saptamana insorita si plina de lucruri bune!

Narnia said...

Sarah, multumesc frumos! :) Sa stii insa ca nu merit nici-o lauda pentru ouale colorate, sunt cumparate de la supermarket gata vopsite. Am vopsit si eu, dar vopseaua folosita a fost foarte proasta si rezultatul nu a fost satisfacator. Oricum, in fiecare an cumpar oua vopsite astfel, imi place in mod deosebit combinatia de culori. :)

Tzzumbi said...

ce fain arata

Narnia said...

Multumesc frumos, Tzzumbi!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...