Tuesday, January 5, 2010

Craciun 2009

 

 

Primul post in 2010 … o sa-l incep urandu-va tuturor sa aveti un an bun, plin de realizari pe toate planurile, plin de sanatate, noroc, bunastare , intelepciune, dragoste si intelegere !

 

Revin, asa cum am promis, cu meniul de Craciun si revelion. Multe din cele pregatite sunt deja postate pe blog, am facut poze doar retetelor nepostate inca. Va prezint scuze daca nu sunt acopertite toate etapele unei retete cu poze, au fost momente in care nu am putut fotografia .

 

Craciunul nostru a fost cat mai traditional, nu am pregatit nimic exotic, ci doar mancaruri care sa ne aminteasca de Craciunurile copilariei.

 

Salata boef

Oua umplute cu pasta de sunca afumata

Rulouri de sunca cu pasta de sunca afumata

Rulouri de sunca umplute cu crema de pate de ficat  si castraveti murati

Rosii cherry, masline umplute cu ardei, castraveti murati

Sarmale

Piept pui la gratar

Carnati proaspeti

Diferite branzeturi cu struguri

Cozonac moldovenesc cu nuca si stafide

Panettone cumparat

 

O parte din rulourile de sunca le-am umplut cu pasta de sunca afumata ramasa de la oauale umplute, iar o alta parte le-am umplut cu o pasta facuta din: galbenusuri fierte, pate de ficat, unt, mustar, sare, piper. In mijlocul rulourilor am pus castravete murat taiat julien.

 

Voi posta ulterior, pe rand, retetele care nu sunt deja postate si meniul pentru revelion. Pun cateva poze din seara de Craciun, inainte sa ne asezam la masa.

 

 

DSCF7862s_wm (Medium)

 

DSCF7867s_wm (Medium)

 

 

DSCF7859s_wm (Medium)

 

 

 

 DSCF7863s_wm (Medium) DSCF7864s_wm (Medium)

3 comments:

yafa said...

Scumpa ai muncit nu gluma, ati avut o masa frumoasa, vazui o bucata de brie avec des truffes?, daca e aia si eu o ador nici mie nu mi-a lipsit la Craciun. Te pupic dulce.

Narnia said...

De Craciun n-am avut asa de multe, mai mult am pregatit pentru revelion. Nu a fost brie, a cambozola, dar o s-o trec pe lista data viitoare. :)

Te pup cu drag. :)

Miha said...

La multi ani Narnia!
Frumoasa masa!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...