Friday, November 27, 2009

Azi e ziua Adei. La multi ani, iubita mica !

Astazi nepotica mea implineste 7 ani ! Pentru mine, ea e cea mai frumoasa, cea mai desteapta, cea mai … si cea mai … dintre toate fetitele. E singuru copil din familia noastra si de cand a aparut e sufletul familiei.

Va fi, ca in fiecare an, o petrecere extraordinara unde copiii se vor distra la maxim, isi vor picta fetele , vor arunca cu confetti si se vor tavali prin ele , doar ca … eu nu voi fi acolo.

Pana acum un an am participat la fiecare moment important din viata ei,inca de la nastere, si ma intristeaza foarte mult cand trebuie sa lipsesc la vreunul.

Am de la ea doua lucruri foarte pretioase, doua bratari pe care le-a facut cu manutele ei, special pentru mine si pe care i-am promis ca am sa le pastrez toata viata. Una dintre ele a fost initial un colier, pe care l-am purtat ca si bratara, iar cea de-a doua, “bratara pieteniei “, poarta numele noastre.

DSCF7691 (Large)

La multi ani, draga Ada !Iti doresc sa ai o viata frumoasa, de care sa te bucuri din plin. Sa fii sanatoasa si sa-ti realizezi toate visele si sa fii fericita in fiecare zi din viata ta !

Cu toata dragostea,

Matusa Mini.

6 comments:

diamond said...

la multi ani, ii urez si eu... si multa sanatate :D

Narnia said...

Multumesc mult de tot, Diamond. :)

yafa said...

La multi ani Adei si din partea noastra, sa creasca mare si frumoasa sa-si bucure parintii si matusica. Te pupic

Narnia said...

Multumesc frumos, draga Yafa ! Sper si eu ca asa va fi si va doresc si voua sa va bucurati de ai vostri si sa creasca frumos, asa cum va doriti.

nana said...

La mulţi ani Adei! Cu întîrziere îi urez şi eu multă sănătate nepoatei tale.

Narnia said...

Multumesc tare mult, Nana. :) Sa dea Dumnezeu tutror copiilor !

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...