Thursday, September 10, 2009

Snitel de porc – tip vienez

 

 

DSCF6553s_wm (Large)

 

Adevaratul snitel vienez se face doar din carne de vitel si , din cat am citit, in Austria denumirea este protejata prin lege.

Eu am facut din carne de porc, dupa preferintele  domnului barbat.

 

DSCF6547s_wm (Large)

 

Am folosit: 4 bucati de carne de porc, 2 oua, faina, pesmet, sare , piper, ulei pentru prajit.

Am batut carnea cat sa se distruga fibrele, dar bucata de carne sa-si mentina integritatea. Am uns fiecare bucata de carne cu ulei pe ambele parti si le-am lasat in frigider cateva ore.

Le-am scos si le-am lasat sa revina la temperatura camerei.

Le-am trecut prin faina, ou batut amestecat cu sare si piper, apoi prin pesmet.

 

DSCF6549s_wm (Large)

 

La acest tip de snitel nivelul uleiului nu trbeuie sa depaseasca jumatate din inaltimea snitelului. Se prajeste n ulei incins intai pe o parte, apoi pe cealalta, pana se rumeneste frumos.

 

 

DSCF6554s_wm (Large)

Eu l-am servit cu legume, dar merge la fel de bine cu salata, cartofi natur sau chiar cu cartofi prajiti.

0 comments:

Post a Comment