Sunday, May 17, 2009

Rozete cu piept de pui si sunca

Reteta originala apartine Laurei Sava, am luat-o de pe blogul ei si am schimbat cate ceva, in functie de preferintele noastre.

Pentru aluat am folosit: 150 g crema de branza, 300g faina, 6 linguri ulei, 7 linguri lapte, cca 7 g praf de copt, sare.

Pentru umplutura am folosit: 1 ou, 1 piept pui mic, 150 g sunca de curcan (3% grasime), 150 g cascaval emmental, cateva fire de patrunjel verde, 3 linguri de ketch-up si 3 linguri de sos de rosii cu busuioc Barilla, sare, piper.

 

Am amestecat ingredientele pentru aluat si am obtinut o coca moale, lipicioasa initial, dar dupa ce am mai framantat putin cu mana infainata a devenit elastica. Am lasat aluatul sa se odihneasca putin, cat timp am pregatit umplutura.

Pieptul de pui l-am taiat cubulete si l–am calit intr-o lingura de ulei. Am adaugat apoi sunca taiata cubulete si am mai calit putin. 

 

Le-am luat de pe foc, le-am lasat sa se raceasca si am adaugat un ou, cascavalul si verdeata, sare si piper. Si cum omul infometat, in trecere prin bucatarie si-a exprimat dorinta de ciuperci, i-am facut pe plac si am adaugat in compozitie si o cutiuta de ciuperci.

 

Din aluat am intins o foaie dreptunghiulara, nu prea groasa,  dupa ce am presarat masa cu destula faina, pentru a nu se lipi. Peste aluat am asezat uniform umplututa , pana aproape de marginile foii.

 

Am rasucit apoi foaia, obtinand un rulou lung, pe care l-am taiat apoi in bucati egale.

 

Intr-un vas captusit cu hartie de copt si uns cu unt am asezat rulourile e verticala, obtinand o mica floare,

 

pe care am uns-o cu galbenus de ou si am bagat-o la cuptor, la 180 de grade, pentru 50 de minute.

 

Noua ne-a placut foarte mult. Multumesc Laurei pentru idee.

0 comments:

Post a Comment