Friday, May 22, 2009

Cosulete aperitiv

Aveam un rest de aluat de foietaj prin frigider si nu stiam ce sa fac cu el, era prea putin pentru pateuri, dupa saleuri nu ne dam in vant, asa ca am facut cateva “cosulete”.

Pentru umplutura am folosit: cateva felii de sunca afumata, 2 cartof fierti in coaja, ardei gras, 1 felie de cascaval, putin parmezan uscat, sare piper, 1 lingura de faina, 70 g smantana subtire, cateva fire de patrunjel pentru decor.

 

Am taiat cubulete cartoful fiert, cascavalul si carnea afumata. Ardeiul l-am taiat julien.

 

Am amestecat smantana cu o lingura de faina, sare si piper.

Am taiat alatul in forme rotunde, ajutandu-ma de un pahar. Evident, am folosit un cutit bine ascutit, altfel marginile aluatului se lipesc si foetajul nu se mai umfla. Aluatul trebuie sa fie rece.

 

Cu un recipiend cilindric ( eu am folosit cutia de scobitori) am dat forma cosuletelor.

 

Am asezat cosuletele in tava de aragaz captusita cu hartie de copt. Am pus in fiecare cosulet cateva cubulete din fiecare ingredient si am turnat peste ele amestecul de smantana si faina. Am pus deasupra cateva fire de parmezan si am decorat cu o frunza de patrunjel.

 

Le-am bagat in cuptorul incins si le-am copt cca 15 minte la 200 grade. In cuptor aluatul s-a inmuiat si a mai curs o parte din samnatana din unele cosulete, lucru care nu s-ar fi intamplat daca as fi folosit o forma de muffins, dar rezultatul final a fost excelent. Singurul regret, ca n-au fost mai multe.

0 comments:

Post a Comment