Saturday, September 26, 2009

Dovlacei crocanti la cuptor

 

 

DSCF6484s_wm (Large)

 

Reteta ii apartine Laurei Laurentiu, o gospodina desavarsita si a fost testata de foarte multe pesoane care au avut doar laude la adresa ei. Bineinteles ca am incercat si eu, cu mici modificari, unele din ingrdientele ei eu nu le gasesc aici.

Am folosit 2 dovlecei, 250 g iaurt mai grosut, 50 ml ulei de masline
pesmet
50 de grame de cascaval emmental ras, amestecat cu parmezan,
sare.

 

DSCF6466s_wm (Large)

 

Am curatat dovleceii de coaja si i-am taiat in lungime, bastonase  de grosimea unui deget. I-am presarat cu sare si i-am lasat 20 minute sa elimine din lichid.

 

DSCF6468s_wm (Large)

 

In acest timp am amestecat uleiul de masline cu iaurtul, iar pesmetul (am folosit suficient cat sa ajunga pentru "imbracat" dovleceii) l-am amestecat cu parmezanul si cascavalul emental. e de preferat sa fie folosit un cascaval mai uscat, dar eu nu am avut.

 

DSCF6470s_wm (Large)

 

Dovleceii i-am trecut prin amestecul de iaurt, apoi prin pesmet si i-am asezat intr-o tava de aragaz tapetata cu hartie de copt.

 

DSCF6472s_wm (Large)
I-am copt in cuptorul preincins la 190 grade Celsius cam 30 minute.Timpul poate sa difere, in functie de cuptor sau de preferinta fiecaruia de culoare/grad de coacere.

Am mancat cu un sos gen tzaziki, dar  mai subtire. A fost bun, o alternativa  mai dietetica la dovleceii pane.

 

DSCF6484s_wm (Large)

 

Multumesc pentru reteta, draga Laura !

0 comments:

Post a Comment