Sunday, August 30, 2009

Rulouri rapide cu sunca si cascaval

 

 

DSCF6638s_wm (Large) 

Cand cere copilul “ceva rapid si bun”, aceste rulouri sunt una dintre optiuni. Sunt foarte simple si merg foarte bine atat langa piure, orez, cartofi prajiti, cat si langa legume. Se poate folosi orice fel de sunca, in functie de gusturi, eu evit grasimile asa ca folosesc sunca si cascaval cu un procent de grasime cat mai mic.

De data aceasta am folosit : 4 felii sunca (3% grasime), 2 linguri de cascaval emmental ras ( doar asa mai aveam), 2 felii mici de sunca afumata ( 9% grasime), un ou, 2 linguri faina, pesmet, ulei pentru prajit.

 

DSCF5111s_wm (Large)

 

Am pus feliile de sunca una langa alta, suprapunadu-le putin ( daca felia de sunca este mare, e suficienta una), am pus deasupra o felie de sunca afumata, iar peste ea, o lingura de cascaval ras.

 

DSCF5112s_wm (Large)

 

Am rulat, am prins cu doua scobitori, apoi le-am trecut prin faina, ou batut si pesmet.

 

DSCF6450s_wm (Large) 

Le-am prajit rapid in uleiul bine  incins. Nu necesita un timp lung de prajire,  doar cat sa se rumeneasca putin pesmetul si oul de deasupra si cascavalul sa se topeascaputin, cat sa nu curga din rulou. Eu scot scobitorile atunci cand intorc ruloul, deoarece nu se mai desfac.

 

DSCF6453s_wm (Large) 

Sunt o adaptare a celebrului cordon bleu, dar in varianta fara carne. Uneori fac aceiasi varianta, dar fara pesmet, trecand rulourile prin faina, apoi printr-un amestec de ou cu faina, sare , piper, putin mustar si lapte sau smantana. Sunt bune in ambele variante.

3 comments:

yafa said...

Draga mea, ce bunute trebuie sa fie, multumesc de idee. Ai sa le gasesti sigur si pe bloguletul meu cand ma apuc din nou de bucatareala....Pupicei

Narnia said...

Cu multa placere. Sunt bunute chiar si foarte rapide. Eu apelez la ele in special cand venim tarziu acasa si suntem infometati, daca nu am timp sa pregatesc ceva mai elaborat. Ma bucur mult de vizita ta, cu atat mai mult cu cat ieri am oferit niste premii pe care le-am primit si stiam ca mai exista o persoana careia vroiam sa ii ofer un premiu. Puiul Tandoori, asa cum l-am vazut pe blogul meu a devenit unul din felurile preferate la noi, l-am refacut destul de des, chiar si acum doua zile.

Anonymous said...

Asking questions are in fact nice thing if you
are not understanding anything totally, except this post presents pleasant understanding even.


Look into my web blog: the best diet plan

Post a Comment