Thursday, July 2, 2009

Cannelloni cu carne

 

Saptamana trecuta am facut cannelloni cu carne, aveam chef sa mancam paste. Am tot citit retete de cannelloni cu ricotta si spanac, dar inca n-am incercat, mi-am promis ca data viitoare …

Pentru a umple 19 cannelloni  am folosit :   480 g carne (amestec de vitel si porc) , o ceapa, 2 catei de usturoi, 3 rosii, 4 linguri sos pentru spagetti ( se pot inlocui cu  mai multe rosii ), cateva fire de patrunjel, cateva linguri de ulei de masline, 100 g cascaval emmental ras ( nu am avut parmezan ) , 3 lingurite parmezan deshidratat, busuioc, oregano, sare, piper.

Pentru sosul bechamel am folosit: 50 g unt, 50 g faina, 900 ml lapte, sare.

DSCF4986s 

Am fiert cannelonni in apa sarata, timp de 3 minute ( pe cutie scria 4, dar am vrut sa ramana mai tari, ca sa-i pot umple usor ). I-am scos din apa si i-am uns cu ulei de masline pentru a ii impiedica sa se lipeasca intre ei.

DSCF4991s

Am tocat ceapa si usturoiul si le-am pus la calit in ulei de masline.

DSCF4993s

Intre timp, am scufundat rosiile in apa fierbinte pentru un minut, pana cand coaja s-a crapat, apoi le-am curatat de coaja, 

DSCF4987s

DSCF4989s

 

 

 

 

 

 

le-am tocat si le-am adaugat peste ceapa, impreuna cu sosul pentru spagetti.

DSCF4996s

Am adaugat carnea si le-am calit 10 minute impreuna. Am pus condimentele si patrunjelul tocat si le-am luat de pe foc, apoi am adaugat cascavalul ras  si parmezanul.

DSCF5002s

Am pregatit bechamelul dupa metoda clasica.

Am topit untul pe foc mic, am adaugat toata faina odata, am adaugat treptat laptele caldut,  amestecand energic pentru a nu fac cocoloase.

DSCF5005s

Am continuat pana cand am terminat cei 900 ml lapte (pentru ca am vrut ca sosul sa fie moale).

Cand carnea s-a racorit putin, am umplut cannelloni cu ajutorul unei lingurite. Am avut grija sa nu-i umplu prea mult, pentru a nu se desface la copt

DSCF5006s

I-am asezat in tava si am turnat peste ei  bechamelul.

DSCF5011s

Deasupra am pus cascaval emmental si parmezan deshidratat si i-am bagat in cuptorul incins in prealabil la 190 grade Celsius.

DSCF5019s

I-am copt 30 minute, pana s-au rumenit frumos deasupra.

DSCF5022s

DSCF5026s 

La copt, tot sosul a fost absorbit de cannelloni, dandu-le un gust delicios.

Pofta buna !

0 comments:

Post a Comment