Tuesday, June 30, 2009

Acordeoane din cartofi – varianta dietetica

 

 

Pentru ca ne plac foarte mult cartofii pregatiti in acest fel, am incercat sa gasesc o varianta mai light, pentru perioadele cand numarul de kilograme tinde sa depaseasca  limita pe care o consideram acceptabila.

Cantitatile ingredientelor variaza in functie de preferintele fiecaruia. Eu am folosit initial 5 cartofi noi, cateva felii de sunca afumata slaba ( 10% grasime) , cateva felii de cascaval slab ( 9,8% grasime), sare si piper.

 

DSCF4952s

 

Cartofii i-am spalat bine, i-am sters cu un prosop, i-am pus in tava tapetata cu folie de aluminiu si i-am copt in coaja la 25  minute180 grade Celsius.

 

 

DSCF4935s

Am taiat felii sunca si cascavalul ( de dimensiunea unei felii de cartof).

Cand s-au copt, i-am curatat de coaja si am taiat  felii incomplete, la fel ca in  reteta originala. Intre felii am inserat bucati de sunca si cascaval, le-am pudrat cu sare si piper si le-am bagat inca 5 minute la cuptor ( pana s-a topit cascavalul).

 

DSCF4857s

 

Noua ne-au placut foarte mult si in varianta cu mai putina grasime, cu atat mai mult cu cat, gustul dulceag al cartofilor noi s-a imbinat foarte bine cu sunca afumata.

 

DSCF4858s

0 comments:

Post a Comment