Monday, June 28, 2010

Totul e bine cand se termina cu bine

 

Bine v-am regasit, dragii mei cititori, fie obisnuiti , fie ocazionali! N-am scris de multa vreme pe blog si probabil ca voi mai absenta o perioada, nu pentru ca nu mi-ar fi foarte drag sa postez, ci pentru ca nu am noutati. Bucataria mea nu e in starea potrivita pentru gatit si ne multumim de ceva vreme cu salate sau feluri ce nu necesita o preparare elaborata.

 

photosjune2010

 

Dar sa revin la motivul ce m-a determinat sa scriu astazi, un eveniment care a avut loc cu putin timp in urma si pe care il asteptam cu mare drag de multa vreme.

 

Cei mai multi dintre noi ne amintim de licitatia organizata de Yafa in scopul strangerii de fonduri pentru tratamentul Ioanei Spahiu. Povestea licitatiei s-a raspandit repede in toata blogosfera si in unele publicatii, trezind solidaritatea oamenilor si dorinta acestora de a intnde o mana, de a oferi un zambet … Premiul oferit de Yafa castigatorului si familiei sale  a constat dintr-o minivacanta in Elvetia, cu transport, masa si cazare gratuite.

 

Din pacate, rautatea se face simtita uneori si in cele mai curate gesturi, astfel incat campania umanitara a Yafei a fost intinata de unele neadevaruri ce s-au spus la adresa ei, neadevaruri ce au facut sa planeze asupra ei banuieli nejustificate, dar care i-au determinat totusi  pe unii castigatori sa renunte la premiu. Yafa a decis sa nu renunte la a oferi minivacanta, oferind-o urmatorului clasat.

 

Astfel, in pofida rautatilor si cuvintelor urate, povestea licitatiei Yafei s-a terminat totusi cu bine, Carmen si familia ei, Andi si Eduard au fost in Elvetia si speram ca s-au simtit bine acolo. Asteptam cu drag povestiri, daca vor dori sa le impartaseasca cu noi. Am primit permisiunea de a prelua poza de pe blogul Yafei si de a o posta si eu.  Ma bucur mult de reusita acestei campanii umanitare si desi nu ii cunosc, doresc sa le multumesc lui Carmen si familiei sale pentru ca au avut incredere in Yafa si nu au plecat urechea la soapte otravite

 

Nu mai stiu nimic nou despre Ioana, dar sper sincer ca tratamentul sa dea rezultate si starea ei de sanatate sa revina la normal. Sper deasemenea ca nu ajung la urechile ei decat gesturile frumoase ale oamenilor si ca simte gandurile lor bune pentru ea, in perioadele cele mai grele.

18 comments:

Marilena said...

Mă bucur mult pentru că s-au infirmat acele previziuni sumbre! Felicitări Yafa!

Narnia said...

Si eu ma bucur foarte mult. :) Sper ca s-au placut si s-au simtit bine impreuna. Felicitari ambelor familii!

Elena Toma said...

Te asteptam cu drag, Narnia!

Cami said...

Chiar iti duceam lipsa...Un sfirsit de saptamina minunat! Cami

Teuvo Vehkalahti said...

Very nice blog yam yam!

All looking fotoblog Teuvo images

www.ttvehkalahti.blogspot.com

and yours comments thanks you

Teuvo

Finland

Anonymous said...

http://bloguridetop.blogspot.com/
PROMOVARE BLOGURI

Falvo said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

Narnia said...

Elena, Cami, cu intarziere si scuze, va multumesc foarte mult. Din pacate nu am noutati, bucataria mea este inca inutilizabila, deci nu pot pregati nimic ce merita postat aici. Activez mai mult pe blogul foto. Va imbratisez cu drag si va multumesc mult.

jocuri noi said...

Daca doriti sa facem link exchange cu siteurile
http://www.jocurinoipentrucopii.ro titlul : jocuri noi
http://www.jocuribarbie.gougou.ro titlul : jocuri barbie
http://www.jocuridegatit.gougou.ro titlul: jocuri de gatit


P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat pe cele 3 siteuri
Multumesc

alina2006sm@yahoo.com

Livia said...

Sper din tot sufletul ca esti bine, te asteptam pe baricade cu noi retete!

Narnia said...

Livia, multumesc mult. Ti-am raspuns pe blogul foto, sunt OK, doar ca din motive "administrative" nu am gatit prea mult sau prea divers, in plus, am dificultati in a face fotografii la mancarurile pe care le prepar. Cand situatia se va schimba, am sa revin pe blogul culinar, din pacate nu pot spune cand se va intampla asta.

Narnia said...

You hava a nice blog, Tuevo! Thank you for your comment!

fotograf nunti antonia said...

felicitari!foarte frumos blog.

Narnia said...

Multumesc mult, Antonia!

Cristina C said...

Salut!
Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
Un an nou fericit iti doresc!

Anonymous said...

Hi, just wanted to say, I enjoyed this blog post.
It was helpful. Keep on posting!

Feel free to surf to my web page diet that works

Micul said...

Sarbatori fericite in continuare si un 2014 plin de impliniri si bucurii iti doresc.
Te pup cu drag.

Narnia said...

Multumesc mult, Micule! Te imbratisez cu drag si iti doresc un an nou minunat, plin de toate cele dorite si inca neimplinite!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...