Sunday, April 11, 2010

Premii noi

 

 

O data cu perioada sarbatorilor de Pasti, blogosfera a fost lovita de  un val de premii, urmat si el de alte cateva valuri. :))  Va urma probabil o perioada cu mai putine valuri, dar mai multe retete, numai bune de incercat in propria bucatarie. Eu astept cu interes. :)

 

Premiile sunt primite de la doua persoane dragi mie, Yafa si Micul si au fost mai multe, dar am sa le afisez doar pe cele pe care nu le-am mai primit:

 

378irisesandtulipsbouquet 1663143oox94yx3mi jm ladybohem OneSweetTreatAward anncoo premiul2 vanilla

Va multumesc foarte mult pentru premii si pentru ca va ganditi mereu la mine si va asigur ca imi sunteti foarte dragi si va urmaresc indeaproape, chiar si atunci cand nu am vreme sa scriu cate un comentariu. :)

 

Ofer cu drag premiile tuturor celor care ma viziteaza si doresc sa le ridice. :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...