Friday, March 19, 2010

Premii pentru luna martie

 

 

Cu ocazia zilei de 8 martie, am primit de la Anca, MIMI si Veronica aceste premii minunate, semne ale primaverii pe care o asteptam cu nerabdare. Mimi mi-a oferit mai multe premii, dar cum pe unele dintre ele le-am postat deja cu alte ocazii, astazi le atasez doar pe cele pe care nu le aveam deja.

 

Oferindu-le scuze pentru intarzierea cu care le-am ridicat si le postez, le ofer la randul meu tuturor celor care imi viziteaza blogul, insotindu-le de speranta sincera ca veti avea o primavara minunata, plina de bucurii, dragoste si sanatate!

 

Cu mult drag,

Narnia!

 

8_martie031 

o-floare-pdb2b418u0n7

8_martie038

astazi-p3214a6du8o0  

buchet-lalele-si-zambile(1)_jpg_g

4 comments:

Elena Toma said...

Narnia, felicitari pentru premiile primite! Un weekend placut!

MONONOKE KITCHEN said...

Foarte frumoase premiile
si binemeritate!

Fimère said...

félicitation pour *ces magnifiques prix
à bientôt

Narnia said...

Va multumesc frumos tuturor! :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...