Tuesday, March 23, 2010

Premii noi


Prima data cand am intrat pe blogul lui Micul a fost intamplator, vazusem un cometariu de-al ei pe un blog si am dat click pe numele ei intr-o doara. Pe blogul ei m-a intampinat un grozav cozonac trandafir cu visine, la care mi-a ramas gandul si astazi si pe care cu siguranta am sa-l fac si eu candva. De atunci am revenit cu placere, sunt multe bunatati de vazut acolo si merita incercate.
Micul mi-a oferit ieri 2 premii pe care nu le aveam si pentru care ii multumesc foarte mult.Le postez si eu astazi si le ofer tuturor celor care ma viziteaza si doresc sa le ridice, multumindu-le in acelasi timp pentru timpul  si interesul acordat acestui blog.
O primavara frumoasa tuturor!
 
Editez postul pentru a mai adauga niste premii primite tot de la Micul si de la Danna.Pe blogul Danei veti gasi o lista impresionanta de prajituri, care mai de care mai apetisante, plus alte retete interesante.
Va multumesc foarte mult pentru gandurile bune.
 
BEAUTI~1[1] Selinho-_plantinha_da_amizade_fatima[1]


floare_pentru_tine
Premio__Blog_Amigo

13 comments:

Ana said...

O primavara minunata si tie.
Imi plac premiile, asa ca le voi lua. Multumesc!

Narnia said...

Cu mult drag, Ana! Ma bucur ca ti-au placut si ma bucur si mai mult ca le-ai luat. :)

Micul said...

Narnia, ce frumos ai scris.Multumesc mult, esti o persoana deosebita.
Un alt premiu te asteapta la mine, daca-ti face placere sa-l ridici.
O seara faina sa ai.

Narnia said...

Multumesc mult, Micule. Am sa ridic premiul si am sa-l adaug laga celelalte, dar, daca nu ti-e cu suparare, sunt prea multe raspunsuri pe care trebuie sa le dau, asa ca am sa sar peste ele.
Un week-end fain langa cei dragi !

Micul said...

Nu-i problema Narnia, faci cum vrei tu, asa mi se pare corect , asa fac si eu.
Daca iti face placere, si nu-l ai, inca un premiu te asteapta.
Duminica placuta sa ai.

danna`s blog said...

Doua premii minunate te asteapta la mine pe blog..
O duminica frumoasa!!

Petru said...

O primavara frumoasa si tie !

Narnia said...

Danna, multumesc frumos si scuza-ma te rog pentru ca raspund atat de tarziu. Am ridicat premiile, am sa le postez cat de curand.

@ Micule, l-am ridicat si pe cel de la tine, o sa-l postez si pe el, probabil in pauza de framantat.

Narnia said...

Petru, multumesc foarte mult. Iti doresc sarbatori pascale fericite si multa lumina!

Micul said...

Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va apere de toate relele stiute si nestiute.

Sa aveti parte de sanatate si de mult bine.
Paste fericit!

danna`s blog said...

Hristos a Inviat!
Un PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

Narnia said...

Micule, multumesc din suflet. Un pic de ajutor de la Dumnezeu nu stica niciodata, iar de paza avem cu toti nevoie. Sa va dea Domnul si voua toate cele bune si tot ce aveti nevoie mai mult!

Narnia said...

Adevarat a inviat! Danuta, multumesc tare mult pentru premii si pentru urarile de bine. Un Paste fericit iti doresc si eu, plin de bucuria si lumina invierii. Sa va dea Domnul multe lucruri bune, sanatate si dragoste.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...