Saturday, February 13, 2010

Un sac de premii

Dupa o absenta in care i-am dus dorul, atat ei, cat si retetelor ei minunate, Cami a revenit cu retete noi si cu un sac de premii care i-au fost oferite in lipsa de catre  cei care o apreciaza.  Chiar daca le-am mai primit , nu inseamna ca nu ma bucur sa le primesc din nou si sa le ofer la randul meu altor gospodine. Multumesc frumos, draga Cami !

 

1Scrumptious

 

Friendship Award

      sunshine award

 

 

premiu ana maria

 

BlogApreciat

 

 

B_rRose

Am mai primit un premiu de la Micul, autoarea blogului “Micul in bucatarie”, un blog pe care eu l-am descoperti doar ieri, dar care m-a intampinat cu un minunat cozonac cu visine care m-a facut sa-mi doresc sa raman prin preajma sa vad ce bunatati mai apar.

Multumesc frumos, draga Micule !

 

premio_blog_perfecto[1] micul

 

Dorindu-va tuturor un week-end placut, ofer la randul meu premiile  celor din lista mea. In plus , am sa le ofer si autoarelor unor bloguri pe care le-am descoperit foarte recent, dar care mi-au palcut foarte mult si pe care le voi urmari cu drag.

 

Alina

O mie si una

Melianda

Mamistef

Gecuza

Carmen

6 comments:

Stefana said...

Sunt mai mult decit flatata,iti multumesc mult de tot!!!

Saveurs et Gourmandises said...

Bravo pour tous ces prix.
Bon weekend.

Narnia said...

Cu mult drag, Stefana. Am o mare admiratie pentru randarea ta in arta decorarii, eu imi pierd rabdarea daca nu iese repede cum vreau eu si orice tentativa de decorare se transforma intr-un esec. :))

Narnia said...

Merci beaucoup Nadjibella.
Passes une tres bonne fin de semaine.

carmen said...

Multumesc mult pt premii si pt faptul ca sunt in lista ta de bloguri,sunt onorata!

Narnia said...

Cu multa placere, Carmen. Ma bucur ca ti-am descoperit blogul. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...