Wednesday, February 10, 2010

Un premiu nou

Am primit de la Yafa zilele trecute un premiu dragut,  un mod de salut care iti aduce un zambet pe buze.

Pentru cei care nu o cunosc pe yafa, trebuie sa spun ca face parte din acea categorie de oameni pe care orice om cu bun simt si cu suflet curat si-ar dori sa-l aiba in preajma. Pe langa faptul ca e sincera, generoasa si ca te poti baza pe ea atunci cand ai nevoie, stie sa treaca cu demnitate peste rautatile si loviturile nemeritate pe care se intampla sa le primeasca.  Mai mult, stie sa dea dovada de o conduita decenta, preferand sa pastreze tacere, decat sa raspunda cu aceiasi moneda minciunilor si rautatilor care vor sa o atinga.

Multumesc foarte mult pentru premiul, draga mea Yafa.

premiu yafa 

Trimit premiul mai departe catre:

 

Invat sa gatesc

Cami

Ciocolata si zahar

Agenda di Nico

Sarah

18 comments:

Andreea T said...

:)
o seara frumoasa

Narnia said...

La fel si tie, Andreea. :)

ciocolata si zahar said...

Multumesc pentru premiu,il voi afisa...
Cristina

Narnia said...

Cu mult drag, Cristina. Cu premiul, nu-i nici o obligatie pentru nimeni, il afisezi doar daca iti face placere, oricum iti apartine, afisat sau nu. :)

Cami said...

Draga mea, multumesc mult de tot. Si eu te-am premiat cu el, plus un car cu premii..treci pe la mine, te rog... O zi buna! Cami

Micul said...

Narnia, iti multumesc pentru vizita, ai un blog foarte, foarte frumos, cu multe retete care imi plac, asa ca voi fi musafir obisnuit la tine.O zi frumoasa iti doresc si numai bine.

Narnia said...

Cami, te pup si multumesc frumos. Am trecut pe la tine, o sa le postez si eu

Narnia said...

Draga Micule, te-am vizitat cu mult drag, astept cu interes sa-ti umpli blogul cu bunatati. Multumesc frumos pentru ca iti place micul meu regat :)) si te astept oricand cu drag.
O zi frumoasa si tie si numai bine !

Saveurs et Gourmandises said...

Narnia, bravo pour ton prix.
Tu as un beau blog et tu le mérites.
A bientôt.

ñ¡¢ø£ëtå said...

Iti multumesc pentru premiu !
Multe salutari ..ciao!

Micul said...

Ia uite ce repede am revenit.Te astept cand ai timp sa vii la mine sa ridici un premiu dragut.
Weekend placut iti doresc.

Narnia said...

Merci beaucoup Nadjibella, tu es tres gentil. Ton blog aussi est trés simpa.
A bientôt.

Narnia said...

Cu mult drag, ñ¡¢ø£ëtå. Un week-end placut iti doresc.

Narnia said...

Bine ai revenit, draga Micule si multumesc mult de tot pentru premiu, am sa vin sa-l iau imediat si am sa-l postez cat de curand.
Un week-end placut si tie !:)

yafa said...

Acum cand toate fetele si-au facut multumirile pentru ca le-ai premiat, vin si eu sa-ti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, pentru sufletul tau deosebit si pentru prietenia ta atat de pretioasa. Narnia draga mea, ma bucur ca te-am cunoscut si ma bucur ca mi-ai devenit atat de aproape, imi esti tare,tare draga. Te pupic si iti doresc o duminica minunata

Narnia said...

Draga mea yafa, si eu ma bucur ca te-am cunoscut, iar cuvintele mele nu reflecta decat ceea ce cred si felul in care te-am simtit ca om. Sunt convinsa ca multi oameni sunt de acord cu mine, chiar daca poate nu ti-au spus-o direct, ci ti-au dat de inteles prin atitudine intr-o anume conjunctura.:)
Te pup si eu cu drag si iti doresc o saptamana minunata.

Saveurs et Gourmandises said...

BRAVO pour tous ces prix.
Tu les mérites.
A bientôt.

Narnia said...

Merci beaucoup Nadjibella, tu es tres gentil.
A bientôt.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...