Monday, January 18, 2010

Premiul prieteniei

 

 

Friendship Award 

Am primit de la Davella un premiu foarte special, pentru care ii multumesc foarte mult, deoarece a venit ca o surpriza tare placuta. Cine nu a vizitat inca blogul Davellei, cu siguranta pierde ceva deosebit, gasesti acolo retete pe toate gusturile, de la cele mai simple, la cele mai elaborate, in plus, idei pentru meniuri speciale si idei de prezentare foarte frumoase.

 

Pentru ca este vorba de un premiu al prieteniei, n-am sa-l ofer tuturor, am sa-l ofer doar persoanelor cu care am comunicat mai mult si imi sunt foarte dragi, desi, pot sune cu sinceritate ca sunt destule persoane pe care le-am indragit, dar cu care nu am avut inca ocazia sa ma imprietenesc. Sper ca in viitor, pe lista mea de premii ale prieteniei sa fie mult mai multe nume. Trimit deci cu drag premiul catre:

 

Yafa

Catalina Kolker

Cami

Adriana Nicoleta

Maya

2 comments:

yafa said...

Scumpa mea, multumesc mult ca te-ai gandit la mine, il iau si il pun deoparte si am sa-l postez de aici in cateva zile caci in ultimul timp am lepsait si premuit mai mult decat bucatarit.
Suflet mare ce esti, gandurile tale si grija pe care mi-o acorzi mereu, ma face sa cred ca nu m-am inselat nici un minut cand am simtit ca esti prietena mea, chiar si asa departe una de alta. E adevarat nu sunt foarte ok, dar sunt niste demoni mai vechi care se mai trezesc din cand in cand. Stomacelul meu a fost foarte necajit acum 2 ani. Te pupicesc mult si te ador prietena mea draga.

Narnia said...

Uoff, draga mea yafa, imi pare tare rau de confirmarea asta, avusesem senzatia ca nu esti prea bine, dar sperasem ca ma insel. Sper din suflet sa dispara repede demonii astia si sa te simti bine. Ai grija de tine, te rog!
Te imbratisez cu drag

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...