Tuesday, January 12, 2010

Noi premii in noul an

Anul nou a venit cu un sac de premii , premii pe care in sfarsit reusesc sa le postez.

Am primit de la Elena Toma doua premii care m-au bucurat tare mult la inceput de an. Elena are un blog pe care este pacat sa nu-l vizitati, retetele ei promoveaza hrana sanatoasa si puteti gasi acolo informatii utile despre Rina’s diet si retete pentru dieta respectiva.

1Scrumptious

loveblogaward

Daniela care e o vrajitoare in bucatarie si pe al carei blog gasesti retete de prin mai multe colturi ale lumi, foarte apetisante si foarte frumos prezentate, mi-a oferit la randul ei 3 premii.

sunshineblogaward

blogapreciat1 very beatiful blog

Va multumesc foarte mult pentru ca v-ati gandit la mine si tin sa va spun ca si eu apreciez in mod deosebit ceea ce faceti si ceea ce postati.

Ofer la randul meu premiile :

Yafa

Sabina

Veronica

Cristina K

Cami


Editez pentru ca yafa a oferit si ea o parte din premii celor din lista ei si cum am onoarea sa fiu si eu pe ea, inseamna ca le-am primit si de la ea. Te pup ca drag, yafa !

15 comments:

Cami said...

Multumesc mult de tot. Iti doresc o zi buna!

Sabina said...

Multumesc, Narnia, pentru premii! Esti foarte draguta!

Daniela said...

Felicitari si la cit mai multe premii ! Pupici !!!

Veronica said...

Multumesc de premii! Esti o scumpa. Ai un blog foarte frumos. Te voi adauga si eu in listuta mea!
Am si un forum acum si te astepatma la o vorba aici:

http://www.bucatarianoastra.com

Elena Toma said...

Narnia, ma inclin in fata cuvintelor frumoase. Sa-ti poarte noroc in acest an si de-abia astept sa vad retete cat mai multe, din care sa testez si adaptez si eu la dieta. Vreau sa va arat ca aceasta dieta este permisiva, dar si eficienta, deci: poti manca gustos si sanatos. Dieta nu e intotdeauna un calvar. Felicitari!

Narnia said...

Cu mult drag, Cami ! :) O seara frumoasa si la voi !

Narnia said...

Cu multa placere, Sabina. Chiar daca nu las atat de des comentarii pe cat as dori, iti vizitez blogul si imi place ce gasesc acolo. :)

Narnia said...

Multumesc frumos, Daniela. Blogul tau l-am descoperit mai demult, iar mai tarziu mi l-a recomandat si sora mea ca un blog de unde ai ce sa inveti. Eu sunt de acord cu ea. :) Te pup si eu cu drag si tare mi-ar placea s-o pup si pe motata mica.

yafa said...

Multumesc mult scumpa mea, tare imi mai esti draga! te pup

Narnia said...

Cu multa placere, Veronica. Blogul tau, alaturi de cel al Mayei si inca vreo doua, a fost printre primele bloguri culinare pe care le-am vizitat. Pe mine m-ai cucerit definitiv cu trandafirii si decoratiunile pentru torturi. :) Am incercat anul trecut de Pasti reteta ta de baigli, cred ca ti-am lasat si un comentariu de multumire, e o reteta grozava.
Stiu si forumul, n-am scris niciodata, dar l-am vizitat adesea. Cred ca mi-am facut si un cont vara trecuta, dar am uitat ce user am. Ups !!!
O sa imi fac timp sa intru mai des, sa si scriu, nu doar sa citesc.
Te pup cu drag.

Narnia said...

This comment has been removed by the author.

Narnia said...

Si eu te pup draga yafa, cum zicea cineva, de nu te vezi. :))
Si mi-esti la fel de draga. :)

Narnia said...

Draga Elena, eu sunt cea care se inclina in fata ta si iti multumesc tare mult pentru aprecieri, cu atat mai mult cu cat am vazut ca blogul este unul are ofera multe sfaturi utile si retete care pun accent pe sanatate. N-am gatit prea mult in ultima vreme , cel putin nimic nou, va trebui sa caut prin calculator poze mai vechi de la retete nepostate, apoi sa imi fac un plan pentru retete mai "light", dupa sarbatori , simtim nevoia sa scapam de cateva kilograme.

yafa said...

Ha,ha ....si mai veni bunicuta cu un cadou....pupicei ca tot esti pe light si un pic de sport...fa o plimbare pana la mine ca te asteapta o leapsa. Big bisou

Narnia said...

Am inteles, sa traiti ! Ma prezint de urgenta ! :))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...