Monday, January 11, 2010

Leapsa : 10 rezolutii pe 2010

 

 

 

 

2010thumb3

Am primit de la yafa o provocare binevenita, zic eu, mai ales la inceput de an. Inainte de a scrie ce anume ti-ai propus pentru anul ce tocmai a inceput, trebuie  sa-ti faci un mic plan, sa-ti stabilesti ordine in ganduri si prioritati, asta daca nu ai facut-o deja.

Ce mi-am propus eu pentru 2010 ?

 

  • Sa-mi imbunatatesc franceza.
  • Sa-mi imbunatatesc engleza.
  • Sa invat fotografie.
  • Sa merg sa-mi vad familia.
  • Sa imi imbunatatesc cunostiintele de post procesare a imaginilor .
  • Sa-mi organizez mai bine timpul.
  • Sa socializez mai mult.
  • Sa-mi reiau programul de sport ( am facut o pauza cam lunga si incep sa “ruginesc” ).
  • Sa-mi cumpar o masina de cusut si sa  reincep sa cos ( imi  place mult sa croitoresc, doar pentru mine si casa mea, nu ca profesie, dar masina mea a ramas la mama si ii simt lipsa ).
  • Sa-mi cumpar un DSLR … asta e mai mult o dorinta decat o rezolutie, dar fiind ceva important pentru mine, am trecut-o aici.

 

Dorinte, planuri, aspiratii sunt destule, le-am scris doar pe cele care depind in mai mare masura de mine.

 

Dau leapsa mai departe pentru :

 

Diamond

Livia

Sabina

KikenHana

Miha

Iulia

Laura  Blaauwiekel

6 comments:

KikenHana said...

Mult noroc cu realizarea celor propuse si multumesc de provocare...eu inca nu mi-am facut o lista si era cazul s-o fac :)

KikenHana said...

In legatura cu DSLR-ul, eu mi-am luat acu' o luna unul second, Pentax, dar impecabil, aveam numai vreo 2000 cadre si l-am luat la 1/2 din pretul unuia nou (pentru care chiar nu aveam fonduri). sa fi atenta sa-ti iei cu obiectiv care are stabilizator de imagine. La Cannon sunt multe oferte ieftine, dar n-au stabilizator de imagine in obiectiv si nu merita...

Daniela said...

Frumoase dorinte, iti doresc sa le realizezi pe toate. Te asteapta la mine, frumoase premii...

dry.votka said...

Ooops, o gramada de dorinte... ;)

Narnia said...

Multumesc mult de tot, Daniela. Vin chiar acum sa le iau. :)

Narnia said...

dry.votka ( fain nume, apropos si fain site-ul ), nu sunt chiar atat de multe si nici imposibil de realizat. :) Multumesc pentru vizita.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...