Sunday, January 17, 2010

Ce ne uneste ?

 

 

leapsa

 

 

Draga mea yafa, care are grija sa nu ma lase sa lancezesc, mi-a dat o leapsa zilele trecute. Intrebarea: “ Ce ne uneste ? “, poate avea nenumarate raspunsuri, fiecare dintre noi avand probabil motivatiile noastre interioare, diferite de ale altora. Care este motivatia mea ?

Nu pot numi doar una, este vorba mai degraba de o imbinare de dorinte, nevoi, motive, mai mult sau mai putin constiente, care m-au determinat sa ma alatur acestui grup de oameni.

Un motiv important este dorinta de a intra in contact cu alte persoane care vorbesc aceiasi limba, impastasesc interesul pentru gatit , dar si aceleasi responsabilitati zilnice, lucru de inteles luand in considerare faptul ca sunt departe de toate membrele feminine ale familiei sau de alte prietene din tara. Un alt motiv este dorinta de a invata, de a vedea cum procedeaza alte persoane, de a incerca lucruri noi,  si mai mult decat atat ( pentru a invata nefiind nevoie sa postezi la randul tau ) , de a incerca sa ofer si eu la randul meu ceva din ceea ce stiu. Poate cuiva ii vor fi de folos explicatiile, retetele sau fotografiile postate,iar mie asta mi-ar oferi o mare bucurie.

Inchei aici, nu vreau sa fac un eseu pe tema, si trimit leapsa mai departe catre:

 

Iulia

Alexa

Livia

2 comments:

Livia said...

Iti multumesc frumos pt ca te gandesti la mine, n-am luat nici leapsa cu cele 10 rezolutii pt 2010, de cand am inceput serviciul nu-mi mai gasesc timp si pt blog. Sper ca zilele astea sa reusesc sa postez ceva. O saptamana linistita sa ai!

Narnia said...

Nu-i nici-o problema,draga Livia, doar nu e vorba de o obligatie. E doar un joc, intri in el doar daca ai timp, chef sau iti face placere. Spor la treaba, te pup cu drag si iti doresc un an minunat !

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...