Friday, December 25, 2009

Floarea Craciunului … pentru toata lumea

 

 

 

premiu

Am primit de la yafa un premiu care mi-a facut o bucurie deosebita, premiul  “Floarea Craciunului”, dar mai ales, m-a impresionat foarte mult  prezentarea calda facuta mie si blogului meu. Venind din partea unei femei, mame si gospodine deosebite, asa cum e yafa, cuvintele ei reprezinta o lauda pe care probabil nu o merit, dar pentru care ii sunt recunoscatoare.

Iti multumesc foarte mult, draga mea yafa, pentru prietenia pe care mi-o arati, pentru caldura cu care ii tratezi pe cei din jur, pentru retetele tale excelente s pentru tot ceea ce faci !

M-a bucurat enorm premiul, deoarece pentru mine Craciunul este cea mai frumoasa sarbatoare, cu toate micile obiceiuri si amanunte legate de el, pe care le-am format de-a lungul anilor. Am ridicat premiul de cateva zile, dar am tinut in mod deosebit sa-l postez astazi si sa-l ofer tuturor celor care sarbatoresc astazi Craciunul .

 

Daca cineva doreste sa-l ridice, este liber sa o faca, daca nu, el oricum va apartine tuturor.

 

Va doresc din nou Sarbatori fericite si un an nou mai bun decat oricare altul de pana acum !

 

Cu drag,

Narnia.

6 comments:

DAVELLA & MARIO said...

Draga Narnia, la ceas de sarbatoare cand anul are tamplele ninse, iar colindele ne incalzesc sufletul cu bucuria Craciunului, iti doresc sanatate, pace si prosperitate. Iar in Noul An 2010 iubirea, bucuria, intelepciunea si generozitatea sa iti fie calauza! La multi ani!

yafa said...

Scumpa mea, mi-au dat lacrimile cand am citit ce ai scris, imi esti tare draga si iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase.Sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi. Pupicei

Laura Blaauwiekel said...

La multi ani! anul nou sa iti aduca multe bucurii, succese si multa sanatate.
Cu drag, Laura Blaauwiekel

Narnia said...

Davella& Mario, multumesc frumos pentru urari. Va doresc la randul meu un an nou fericit, sanatate, bucurie, bunastare si dragoste ! La multi ani !

Narnia said...

Draga mea yafa, si tu imi esti la fel de draga, nu stiu de ce, dar te-am simtit intotdeauna ca un om cald si bun.
Iti doresc un an nou fericit, sa fiti sanatosi tu si familia ta, sa va aduca anul ce vine multa sanatate in primul rand si apoi toate celelalte pe care le doriti ! Te imbratisez cu drag ,
La multi ani !

Narnia said...

Laura, multumesc frumos pentru urari. Sa dea Domnul sa fie un an mai bun pentru toata lumea ! La multi ani cu sanatate, dragoste , fericire si impliniri iti doresc si eu. :)
Cu drag,
Narnia !

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...