Saturday, November 21, 2009

Un premiu si un joc

 

 

 

mentaeliquirizia

 

Am primit de la yafa un premiu  tare dragut si ii multumesc foarte mult ca s-a gandit la mine. Am fost destul de absenta in ultima vreme , sper sa reusesc sa recuperez si sa revin cu postari mai frecvente. Premiul a venit insotit de un joc, o mica proba de sinceriatate pentru mine.

 

 

In ce fel de animal ai vrea sa te reincarnezi ?

 

Probabil intr-o pisica de casa, imi place comfortul si imi place independenta pisicilor. Oricat de mult te iubesc, nu le vei fi niciodata “stapan”.

 

Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata ?

 

Oamenii dragi.

 

Ce apreciez cel mai mult la o persoana ?

 

Sinceritatea, lipsa de ipocrizie.

 

Care-i culoarea preferata pentru haine ?

 

Greu de ales una singura, imi plac mai multe. Imi place mult verdele, desi nu pot spune ca am multe haine verzi.

 

Trei cuvinte care te definesc ca persoana..

 

Optimista, incapatanata,deschisa.

 

O calatorie pe care ai vrea sa o faci si tara pe care ai vrea sa o vizitezi ?

 

O calatorie pe care as vrea sa o fac ar implica mai multe tari, mi-ar placea sa vizitez cele 7 minuni ale lumii.

 

Citatul/zicala preferata.

 

O calatorie, oricat de lunga, incepe intotdeauna cu primul pas.

 

Ce ti-ar place cel mai mult sa faci ?

 

Astazi … fotografie. Poate maine imi va placea altceva mai mult.

 

Daca nu ai face ceea ce faci in fiecare zi, cu ce altceva ai dori sa-ti umpli timpul?

 

Sa vizitez lumea.

 

Care e cea mai mare extravaganta a ta ?

 

Nu ma pot lauda cu asta, imi plac iesirile din cotidian si spontaneitatea, dar nu devierile prea mari.

 

 

 

Daruiesc la randul meu premiul :

 

Inei

Cat ( chiar daca stiu ca l-a mai primit odata de la yafa )

Adrianei-Nicoleta ( ma bucur tare mult ca a iesit din anonimat )

Cristinei K

Cami

 

Cine are timp si dorinta, poate prelua joculetul si raspunde intrebarilor. E o oportunitate sa aflam cate ceva  unele despre celelalte.

6 comments:

adriananicoleta said...

Multumesc frumos pentru gindul bun.

Narnia said...

Cu mult drag, Adriana.

Cami said...

Multumesc, l-am vazut mai de mult, dar nu am avut timp. Te rog sa nu te superi, dar lepse de acest gen cu intrebari nu-mi plac, nu raspund la intrebari. In privinta mereleor, ce crezi ce am prajitorit ieri? O reteta noua cu mere,hi,hi... O saptamina minunata! Cami

Cat said...

Multumesc frumos pentru premiu si pentru ca te-ai gandit la mine ! Nu-ti fa griji pentru absenta, eu nu te-am uitat :) ia timpul necesar si revino cand crezi ca esti pregatita. Te pup !

Narnia said...

Nu-i nici o suparare, Cami, de asta am si scris ca jocul e doar pentru cine doreste si are timp, si eu am avut nevoie de cateva zile pana cand am reusit sa scriu. Bune prajiturile cu mere, dar pana la Craciun numai fac nicio prajitura, poate doar daca vine cineva in vizita. :))

Narnia said...

Cu multa placere, Cat ! Chiar daca nu am prea scris, am intrat mereu sa arunc o privire fugara pe la ce ati mai gatit, mai ales dimineata la cafea. Si eu te pup. O saptamana frumoasa !

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...