Wednesday, October 28, 2009

Premii de la Miha si de la Livia

 

 

Miha, care este o gospodina de exceptie,  m-a onorat cu doua premii pentru care ii multumesc foarte mult. Am vrut sa ofer aceste premii si Liviei, dar mi-a luat-o inainte, pentru ca a venit si ea si mi le-a oferit. :)

Multumesc frumos amandurora, le ofer la randul meu :

Cristinei K ( cu multumiri speciale ) , Laurei Sava, Edith, Cami, Gabi Cara, Cat, Yafa .

Iar pe cele de la Miha le ofer si Liviei, chiar daca mi-a luat-o inainte. :))

 

premiu laura 1

 

 

premiu laura 2

6 comments:

Cat said...

Iti multumesc frumos pentru premiu si vreau sa te felicit pentru ideea geniala de pizza la care nu cred ca m-as fi gandit vreodata !
Ca sa nu mai vorbesc de prajitura Opera care mi-a lasat gura apa de cand am vazut-o !
Apreciez foarte mult faptul ca ma vizitezi si imi lasi in permanenta comentarii atat de frumoase.
Multumesc din nou !

Narnia said...

Cu mult drag, Cat. :) Blogul tau e foarte bogat si daca ai timp sa-l citesti gasesti o multime de informatii interesante. Mie mi-a placut de cand am intrat prima data si de atunci intru zilnic sa arunc o privire, macar 2-3 minute daca nu am timp.
Multumesc si eu mult pentru cuvintele tale.

Cami said...

Scuze ca raspund asa tirziu, multumesc mult de tot. o zi buna Cami

Narnia said...

Nu ai de ce sa te scuzi, draga Cami. Le ia fiecare cand poate sau are timp, iar daca cineva vrea sa le lase aici, nu-i bai, ca tot ale lui sunt. :)

Edith said...

Narnia, iti multumesc frumos ca te-ai gandit la mine! :)

Narnia said...

Edith, cu mult drag. Sincera sa fie, blogul tau m-a impresionat intotdeauna , fractalii aia de pe fundal ma omoara, iar verdele pe care l-ai ales ma face sa vreau sa mai stau, mi se pare foarte odihnitor. In plus, felul in care-ti prezinti retetele e tare placut, totul degaja un aer de profesionist nu doar in domeniul culinar, ci si in web design sau fotografie.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...