Tuesday, October 20, 2009

Premii de la Livia

 

 

 

Duminica, Livia mi-a facut onoarea de a imi oferi doua premii deosebite. Unul dintre ele este premiu yummy cupcakes

 

si m-a bucurat foarte mult, mai ales pentru ca nu mai facusem de mult dulciuri si de o vreme am redesoperit bucuria de a le pregati. Vreau sa-l ofer  la randul meu celor care ma incanta cu retetele lor : Miha, Lisa, Laura S. , Diamond, DoraLaura Laurentiu  si tuturor iubitorilor/ iubitoare de dulciuri, celor carora le place sa-i bucure pe ceilalti cu bunatati  dulci.

 

Al doilea premiu

 

premiu super cool

are pentru mine o insemnatate deosebita, deoarece am investit mult timp si suflet in acest blog, iar faptul ca cineva il apreciaza imi face o mare bucurie.

 

Multumesc foarte mult, draga Livia.

 

Nu stiu daca asta este o practica, dar as vrea sa ti-l ofer in primul rand tie, deoarece, dupa cum ti-am mai spus, te admir pentru rapididatea cu care ti-ai pus pe picioare blogul si l-ai umplut cu retete faine.

As vrea sa-l mai ofer lui: Cat, Edith, Maya, Yafa, Miha … sunt multe bloguri pe care le admir, nu-mi vin acum in minte, poate am sa editez zilele urmatoare si am sa le scriu.

2 comments:

Cat said...

Multumesc frumos pt premiu !!

Livia said...

Multumesc frumos pt aprecieri!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...