Friday, September 4, 2009

Premii … surpriza.

 

Am primit doua premii frumoase de la Laura Laurentiu , careia ii multumesc foarte mult si pe care doresc sa-l ofer la randul meu unor persoane pe care le admir pentru  harnicia, ingeniozitatea si meritele lor de gospodine

le prix du merite

Premiul meritului:

Catalinei Kolker, pentru pasiunea cu care gateste si pentru ca am gasit pe blogul ei multe informatii utile si multe retete minunate.

Camilei – pentru diversitatea retetelor si pentru felul ei cald si prietenos in care stie sa ofere ajutor.

Bucataria-Paradis – pentru cantitatea incredibila de informatie de calitate pe care am gait-o pe blogul ei,

Flor – pentru retetele deosebite si pentru calitatea prezentarii lor.

Mihaelei – pentru bogatia de retete pe care o gasesti pe blogul ei si pentru harnicia ei.

Uitasem o persoana foarte importanta si a trebuit sa editez,

Yafa –care are un blog plin de bunatati si  datorita careia domnul meu mananca pui tandoori cu mare placere, lucru care pentru mine inseamna foarte mult.

Premiul “Crazy about cookies”

cookies-premiu

Il ofer cu drag:

Laurei Sava ale carei prajituri au reprezentat tot timpul o amenintare pentru silueta mea :),

Diamond – care are niste retete foarte pe gustul meu si pe care le-as pune in practica adesea daca nu mi-ar fi teama  ca as fi nevoita sa schimb marimea hainelor,

Lissa – ale carei torturi sunt …o tortura pentru cineva ca mine care nu are un talent deosebit pentru decorat, dar pentru care am toata admiratia.

7 comments:

Bucataria-Paradis said...

Iti multumesc pentru premiul oferit,si pentru cuvintele frumoase.Te pup si iti doresc un sfirsit de saptamina minunat....Premiul l-am ridicat,si l-am adaugat la sectiunea premii.thanks.

catalinakolker said...

Esti minunata si iti multumesc pt consideratie. Premiul e cu totul neasteptat si ma simt flatata sa il primesc.
Multumesc din suflet !

Flor said...

Narnia, iti multumesc din suflet pt. ca te-ai gandit sa-mi oferi acest premiu. De asemenea, multumesc si pt. cuvintele frumoase!
Te pup si numai bine!

Cami -Camila-Witt.... said...

Narnia draga, multumesc mult de tot pentru premiu si mai ales pentru cuvintele frumoase. Un sfirsit de saptamina bun ! Cami

Narnia said...

Cu multa placere, eu cred ca meritati cu prisosinta atat cuvintele cat si premiile. :)Un sfarsit de saptamana placut tuturor !

Lissa's Cakes said...

Narnia draga ,din suflet iti multumesc ca te-ai gandit la mine ,multumesc si pentru premiu si pentru frumoasele cuvinte ce mi le-ai scris;e o surpriza tare placuta mai ales ca abia m-am intors dintr-o vacanta destul de lunga .Te pup !

Narnia said...

Cu multa placere, Lissa draga. Bine ai revenit din vacanta, sper ca te-ai simtit bine si te-ai odihnit. intr-o buna zi, nu foarte apropiata, poate ca o sa-mi fac curaj si o sa incerc sa fac un tort de-al tau, desi ... la prajituri cu crema nu prea am curaj. Nu am nici o problema cu aluaturile dospite, cozonac, paine, dar la torturi ... mi-e teama. Poate asi pentru ca la decorat nu prea am talent.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...