Saturday, September 26, 2009

Pastalopitta

 

DSCF7073s_wm (Large)

Reteta a fost postata de Dora pe culinar, fiind foarte apreciata de cei care au incercat-o. Am decis sa o incerc si eu ieri.
Am folosit:
2 dovlecei, 200g branza feta, 1 ou, 3 linguri de orez, 1,5 linguri de faina, 5 linguri de ulei de masline, sare, piper, cateva fire de marar, o ceasca de iaurt si o jumatate de ceasca de smantana, un ou, 20 ml apa (la nevoie).
Am mai avut nevoie de putin unt si faina pentru tapetat vasul si presarat pe deasupra .

Am curatat de coaja dovleceii si i-am ras prin razatoarea mare, am ras peste ei branza, am adaugat orezul, oul, faina, 3 linguri de ulei masline,  sarea ( puteti renunta daca branza este mai sarata), piperul, mararul si am amestecat bine. La sfarsit am adaugat si apa. Daca dovleceii lasa mai muta zeama se poate renunta la apa, rolul ei este de a permite orezului sa fiarba.

DSCF7063s_wm (Large)

Compozitia bine amestecata turnat-o intru-n vas uns cu unt si tapetat cu faina. Am presarat suprafata cu un strat de faina,

DSCF7065s_wm (Large)


iar deasupra am turnat un amestec de iaurt cu smantana si cu ou + restul de 2 linguri de ulei masline.

DSCF7067s_wm (Large)

DSCF7068s_wm (Large)

Am copt-o in cuptorul preincalzit la 180 grade Celsius pentru 40 de minute, pana s-a rumenit frumos deasupra.

DSCF7078s_wm (Large)

Mie mi-a placut foarte mult, baietii mei insa nu au fost interesati de ea. Copilul a gustat si mi-a pasat mie farfuria, iar domnul barbat nici macar n-a gustat.
Pentru mine o sa mai fac, e un fel usor, e foarte buna si calda si rece si nici nu ingrasa.
Multumesc, Dora !

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...