Wednesday, September 2, 2009

Gateau de pomme de terre

 

 

DSCF5701s_wm

Reteta  am vazut-o mai demult pe blogul Laurei Adamache si m-am gandit ca merita incercata, mai ales pentru ca Laura spunea ca e pacat sa nu o incerce nimeni.. Eu am facut ceva modificari, pentru ca am facut-o cu ce am avut in casa la momentul respectiv. Cartofii fierti i-am inlocuit cu un praf de piure pe care il cumparasem de la Cora si care nu ne placuse, dar care mergea perfect in combinatia asta.

 

DSCF5675s_wm

 

Am folosit: 250 g piure de cartofi praf , 3 oua, 30 g parmezan, 75 g pecorino romano, 200 g mozzarela, 100 g unt,150 g sunca afumata, sare, piper, lapte, pesmet si unt pentru tapetat.

 

DSCF5679s_wm

 

Am pus intr-o oala praful de piure, untul si am adaugat lapte fierbinte, pasand cu telul  pana cand tot praful s-a inmuiat.

 

DSCF5681s_wm

 

Am adaugat apoi 50 g pecorino ras, 3 oua, sare, piper si am continuat sa adaug lapte fierbinte pana cand am obtinut o pasta destul de moale.

 

DSCF5684s_wm

 

Am uns o tava de yena cu unt, am tapetat-o cu pesmet si am turnat jumatate din compozitia de cartofi.

 

 

DSCF5690s_wm

Am taiat sunca si am presarat-o peste cartofi.

 

DSCF5692s_wm

 

Mozzarela mea a fost cam moale asa ca am strivit-o cu telul si am presara-o peste sunca, apoi am acoperit-o cu restul de cartofi.

 

DSCF5694s_wm
Am facut un amestec din 25 g pecorino,30 g parmezan si 4 linguri pesmet si am presarat deasupra.

 

 

DSCF5698s_wm

Am copt-o 35 minute la 200 grade Celsius.

 

DSCF5701s_wm

 

A fost foarte buna, data viitoare o sa pun insa mai putin pecorino si parmezan, eu prefer ca aroma sa fie mai slaba.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...